Turistická trasa: Děčín – Hřensko

16 kilometrů dlouhá turistická trasa z Děčína okolím Labského Kaňonu přes vyhlídku Belvedér a údolím Suché Kamenice až do Hřenska. Cestou se vám naskytne spousta nádherných výhledů proto si sebou určitě vezměte fotoaparát.

Trasa cesty

Děčín – Stoličná hora – Nad loubím – Růžová vyhlídka – Belvedér – údolí Suché Kamenice – Hřensko

Popis trasy: Od křižovatky u děčínské nemocnice se vydáte po červené značce pro turisty směrem nahoru okolo skalních bloků a dojdete až k vyhlídkové plošine Stoličné hory. Daleký rozhled vám umožní přenádherný pohled na řeku a údolí kolem Labe. Pokračujte stále po červené až k odbočce na Sněžnickou a poté na Labskou vyhlídku. Tady objevíte vyhlídkový pavilon, z něhož dohlédnete do údolí Labe. Pokračujte stále po červené a po několika stovkách metrů půjdete po okraji skal až k Ludvíkovicím. Zde se odkloníte na levou stranu k potoku a půjdete ke hřibotu padlých za druhé světové války. Opodál vystoupáte na kraj terasy z pískovce a vydáte se k rozcestí Růžová vyhlídka. Opět máte možnost krásného rozhledu. Po červené půjdete k vyhlídce Belvéder a dál skrz obec Labská Stráň do údolí Suché Kamenice, zabočíte vlevo a následujete tok Labe po břehu až k silnici do Hřenska. Trasa končí na nábřeží v Hřensku.

Délka trasy: Celkem ujdete 16 km po středně náročné trati.

Další turistické a cyklistické trasy